Anem a posar una mica d’ordre a la teva botiga online…dins d’aquest apartat t’ensenyarem a classificar el teu producte dins d’una categoria.
La secció de “categories associades” permet seleccionar en quina categoria ha d’aparèixer el producte que vols vendre per Internet. Pots seleccionar més d’una categoria, però tingues en compte que és millor pel client que la categoria només contingui productes equivalents i comparables dins la teva botiga virtual.
Per exemple, la categoria de “telèfon” es pot caracteritzar per subcategories de “marques” (Apple, Samsung, Nokia, etc), “característiques” (telèfons intel·ligents, flip-phone, etc.) i escollir quina serà més últil per a què la identifiquin millor els teus clients.
Potser en aquest punt, trobes a faltar una categoria dins la teva botiga online i t’agradaria afegir-ne una altra. Per fer-ho, guarda l’estat actual del teu producte abans de fer clic al botó “Crea una categoria”. Pots consultar aquí >> *Com crear una nova categoria?
L’apartat de “categoria per defecte” és útil quan un article es presenta en diverses categories. Serveix sobretot per aclarir a quina categoria estarà el producte en cas que el client l’hagi buscat per Internet, ja que el nom de la categoria apareixerà a la URL del producte.
El camp “Accessoris” et dóna l’opció de triar els productes rellevants per associar amb el producte que estàs creant, amb la finalitat de poder suggerir-los al teu client quan està visitant la web del producte de la teva botiga online. Per afegir-ne, escriu les primeres lletres del producte i selecciona’l. El producte s’afegirà a continuació, a la part inferior del camp.
Deixa un comentari